پرنس نرم افزار حسابداری ویژه واحد های تجاری می باشد که در عین سادگی دارای قابلیت های بالایی بوده از جمله مشاغلی که می توانند از این نرم افزار استفاده نمایند شامل:
فروشگاه های عرضه مواد غذایی شرکت های خدماتی
هایپر مارکت ها شرکت های ساختمانی
پوشاک شرکت های تولیدی
ابزار فروشی و یراق آلات آموزشگاه ها
لوازم خانگی صوتی و تصویر
موبایل فروشی آهن آلات
لوازم یدکی و ...
نرم افزار پرنس حاصل 13 سال تجربه تولید و فروش نرم افزار های تجاری به بیش از 7000 مرکز تجاری و مشاغل مختلف می باشد.
- در تولید نرم افزارپرنس از جدیدترین متدهای برنامه نویسی و تولید نرم افزار و به روزترین تکنولوژی ها استفاده شده است.
- در تولید نرم افزار پرنس نکات مختلف از جمله سرعت در انجام عملیات، صحت اطلاعات و گزارشات، سرعت در تهیه گزارشات، زیبایی و کار پسندی، انعطاف پذیری بسیار بالا، امکان اتصال و استفاده از سخت افزارهای مختلف و ده ها نکته دیگر مدنظر قرار گرفته است.
- جهت تولید نرم افزار پرنس با صدها نفر از کاربران نرم افزارهای حسابداری بازرگانی و صدها نفر از فروشندگان در مشاغل مختلف جلسات مشاوره برگزار شده است به نحوی که نرم افزار پرنس قادر است، تمامی نیازهای کاربران مختلف با سلایق و نیازهای متفاوت را برآورده سازد.
- پشتیبانی نرم افزار پرنس علاوه بر روش های حضوری و تلفنی از طریق این وب سایت هم صورت میگیرد تا در هیچ لحظه ای از شبانه روز مشتریان خود را تنها نگذارد.
برخی از ویژگی ها و قابلیت های نرم افزار پرنس:
- گزارش موجودی بانک و صندوق در هر لحظه
- گزارش موجودی واقعی و موجودی در صورت پاس شدن چک های پرداختی در سر رسید
- گزارش موجودی کالا در انبارهای مختلف و همچنین گزارش موجودی کلی کالا در انبارها
- گزارش تفصیلی صندوق ها
- گزارش تفصیلی بانک ها
- گزارش تفصیلی اشخاص
- گزارش کلی هزینه ها و درآمدها و همچنین گزارش تفصیلی هزینه ها و درآمدها
- گزارش کلیه دریافت ها و پرداخت ها
- گزارش چک های دریافتی و پرداختی
- گزارش فاکتورهای خرید و فروش و همچنین برگشت خرید و برگشت از فروش
- گزارش عملیات های انبار (ورود، خروج و انتقال بین انبار)
- گزارش ارزش ریالی کالاها در انبار
- گزارش صورت سود و زیان و همچنین گزارش تفکیکی سود بخش ها با قابلیت انتخاب دوره
- یک تقویم قدرتمند داخلی با قابلیت درج انواع مختلف رویدادها ویادآورها در روزهای مختلف
- امکان کار با صفحه کلیدهای مخصوص، کالر آی دی، سیستم های لمسی و نمایشگر دوم
- گزارش کلیه عملیات های کاربر در سیستم
- گزارش دفاتر حسابداری (دفتر کل، دفتر معین، دفتر تفصیلی)
- امکان ثبت سند افتتاحیه (موجودی کالا، بدهکاران و بستانکاران، چک های دریافتی و پرداختی و موجودی بانک ها و صندوق ها)
- سیستم حقوق و دستمزد کامل، جامع و کاملاً متصل به نرم افزار حسابداری
- امکان صدور حواله انبار
- خروجی ویژه جهت ارائه به اداره دارایی *جدید*
جهت سفارش خرید نرم افزار پرنس، به صفحه سفارش مراجعه نمایید و یا با شماره تماس های 987132348883+ و 987132348884+ تماس بگیرید.