جستجو
چگونه می توانم امکان جدیدی را به نرم افزار خود بیافزایم؟
[ شنبه ۱۶ آبان ۱۳۹۴ ]
چگونه می توانم امکان جدیدی را به نرم افزار خود بیافزایم؟
جهت خرید ویژگی های مورد نیاز و افزودن این ویژگی ها به نرم افزار خود، لطفا مراحل ذیل را با دقت انجام دهید:   1. از منو پرونده وارد قسمت ویژگی های قابل خرید نرم...  
نحوه دریافت و وارد کردن کد فعالساری
[ دوشنبه ۱۵ مهر ۱۳۹۲ ]
نحوه دریافت و وارد کردن کد فعالساری
هر نسخه از نرم افزار پرنس دارای یک قفل سخت افزاری مخصوص می باشد که پس از نصب نرم افزار و اتصال قفل به دستگاه، یک شماره سریال 12 رقمی نمایش داده می شود و نرم افزار جهت...  
نرم افزار پس از اجرا بلافاصله بسته می شود
[ جمعه ۲۸ بهمن ۱۳۹۰ ]
نرم افزار پس از اجرا بلافاصله بسته می شود
 هنگامی این پیغام ظاهر می شود که پس از استفاده از سیستم تاریخ به عقب برگردانده شده باشد.   -----   جهت برطرف کردن این مشکل، تاریخ سیستم خود را به تاریخی که...  
پیغام «کدفعال سازی وارد شده معتبر نمی باشد»
[ جمعه ۲۸ بهمن ۱۳۹۰ ]
پیغام «کدفعال سازی وارد شده معتبر نمی باشد»
هنگامی این پیغام ظاهر می شود که یکی از حالات زیر پیش آمده باشد: ----- 1. کد فعال سازی اشتباه است. صحت کد فعال سازی را بررسی نمایید. 2. تاریخ سیستم شما اشتباه است....  
پیغام «امکان اتصال به پایگاه داده موجود نمی باشد»
[ جمعه ۲۸ بهمن ۱۳۹۰ ]
پیغام «امکان اتصال به پایگاه داده موجود نمی باشد»
هنگامی این پیغام ظاهر می شود که یکی از حالات زیر پیش آمده باشد:  ----- 1. کابل شبکه کامپیوتر قطع شده باشد و امکان ارتباط با سرور فراهم نباشد. جهت برطرف...  
چاپگر در نرم افزار پرنس چاپ نمی کند
[ جمعه ۲۸ بهمن ۱۳۹۰ ]
چاپگر در نرم افزار پرنس چاپ نمی کند
 هنگامی این اتفاق می افتد که یکی از حالات زیر پیش آمده باشد: -----  1. چاپگر خاموش است. 2. کابل چاپگر قطع است.  نتیجه: چاپگر در تست سخت افزاری چاپ می کند، ولی از...  
پس از وارد کردن رمز عبور نرم افزار بسته می شود
[ جمعه ۲۸ بهمن ۱۳۹۰ ]
پس از وارد کردن رمز عبور نرم افزار بسته می شود
در این مواقع یا اینکه رمز را اشتباه وارد می کنید یا تاریخ سیستم به عقب برگشته است باید تاریخ سیستم  را تنظیم کنید  
نمایش پیغام عدم فعال سازی
[ جمعه ۲۸ بهمن ۱۳۹۰ ]
نمایش پیغام عدم فعال سازی
کد فعال سازی وارد شده صحیح نمی باشد * کد فعال سازی اشتباه است. صحت کد فعال سازی را بررسی نمایید. * تاریخ سیستم شما اشتباه است. تاریخ سیستم را مطابق با تاریخ صحیح رایج...  







دانلود نسخه نمایشی محصولات پژواک
درخواست اخذ نمایندگی محصولات نرم افزاری پژواک